silent songs

Det är något ovanligt med denna söndag, jag bloggar. vet inte när det hände senast, ska jag vara lite extra rolig kan jag ju säga att det var ett helt år sen. Den här söndagen får jag ta till att bara ta det lungt, har lite glosor och matte jag ska sätta mig lite med också, det blir också en promenad med far min.
Igår blev det en heldag i Kisa med familj plus älskling, alla backar var faktiskt öppna så det var riktigt lyckat!
På kvällen blev det en massa mys med några mysiga tjejer hos Sanne och det sitter ju aldrig fel. Fick gå hem sen mitt i natten efter att ha sett ev vidrig skräckfilm......

Det är just därför jag inte bloggar längre, hur jag än försöker så hittar jag inget att skriva om, det blir nog inga mer inlägg för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0