I need you close

Nu har halva lovet gått....... Tog en liten kortis promenad i morse bara för att få in lite frisk luft i lungorna. Annars har jag inte gjort nått speciellt, blev fast framför våra bästa år på tv:n förut. Fy vilken B serie, ibland vill man bara skratta rakt ut för att det är så löjligt.
Vid ett kommer Andreas hit då ska vi äta vårrullar med ris sen hem till honom och sova tidigt för imorgon åker vi till Ullared. Jag ska inte köpa ett skit där har jag bestämt mig för, men jag vet ju hur det blir. Även om det inte finns nått att ha där så köper man bara för att det är billigt och för att man kanske nån gång i framtiden kan få anvädning av det? Men nej jag ska försöka att inte falla för den frestelsen, men ett par skor kan ju inte skada ? Nej, det enda jag ska kolla på är ett navelsmycke, de har ju en smyckesaffär precis utanför med lite biligare smycken i så där får jag spendera lite faktiskt.

Nej nu ska jag faktiskt plugga till mitt engelskaprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0