fy fan

Läste om det där ungdomsmordet idag, det där paret som mördade Therese. Domen hadfe kommit igår, de fick 1 år och 8 månader på sluten ungdomsvård. Fy fan vad dåligt, thereses föräldrar får aldirg tillbaka henne och hon själv kommer ju heller aldrig tillbaka. de där andra jävlarna är ute om två år igen. Jag fattar inte hur dom tänkte. Hennes kille pussade till Therese och då fick den andra tjejen reda på det och skallade sin kille och sa att hon aldirg mer ville se henne. Hon begär då att han ska mörda henne. För det första, hur fan kan man komma på en sådan sak och för det andra, hur kan då den andra psykopaten vara så jävla korkad att han gör det?
De är psykiskt störda både två och ingen av dem förtjänar ett bra liv. Jag hoppas att det går så jävla dåligt för dem i deras liv. Att de kommer att vara hatade resten av sitt liv! Och aldrig att de kommer att bli förlåtna av det här, jag hoppas att de kommer att ha så himla mycket skuldkänslor att de inte längre orkar att leva.
Fy fan för dem, jag fattar inte ens hur de kan stå ut med sig själva efter det här. Jävla missfoster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0