27 oktober

Igår blev det ju lkpg med familjen, väldigt mysigt. Vi åt på kina restaurang och bara gick runt i affärer. Jag vågade ta steget och köpte ett par skinnbyxor! Sen blev det tre tröjor från gina i lite höstiga färger.
Har sjukt mycket plugg för att vara lov, jag skojar inte om jag säger att hela vårat köksbord är övertäckt med skolböcker, så får det bara inte vara! Jag har två prov och sen ett debuttinlägg som ska vara klart nästa vecka. Jag tycker ju i och för sig att det är kul att skriva sådana men inte på ett lov. Har tänkt att skriva om abort men har liksom inte riktigt kommit någon vart än. Än så länge har jag bara skrivit ner argument och motargument, längre har jag inte kommit. Annars brukar jag skriva så att tangentbordet glöder men som sagt det ät nog för att det är lov, då vill nog även fingrarna vila.
Sen myste jag och pappa ner oss i soffan framför en Johan Falk film.

Imorse vaknadfe jag skapligt och gick faktikst ut och gick. Efter att ha suttit och pluggast till idrotten vid frukosten: Kost och Hälsa. Så kände jag att jag faktiskt var tvungen att röra lite på mig. Enligt det där pappret kan man ju inte göra ett skit utan att man går upp i vikt eller får dålig hälsa. Iaf när jag gick så gick jag en sväng runt vårat omräde sen vidare till spåret. Vad löv det har blåsit ner. Låg som ett tjockt täcker över stigen och man var nära på att halka hela tiden. Men skönt var det, älskar höstluften, det går så lätt att andas då!
Sen vid halv två åkte jag mathila och felicia in till norrköping. Var nära på att inte hinna med tåget, sprang som en tok där i mina högklackade skor men som tur var höll de andr två upp dörren åt mig så precis när jag kommit inanför dörren åkte den igen. Nkpg var ju en riktigt mysig stad att handla i, lite utbyta för lkpg. New yorker är ju en sådan där affär där man kan handla utan dåligt samvete, verkar som att allt kostar 169 kr. Köpte inte alls mycket men ändå är jag nöjd. Ett litet roligare linne, nitskärp som jag varit på jakt efter länge och sen ett halsband med lite olika kedjor i. Impulsköp men sen om man tänker efter så är det ju inte det för jag ville ju ha det.
Så en riktigt mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0