You´re strong and free from lies

Jag och Nomy har precis varit ute och gått en lång promenad i spåret och på lite andra ställen. Jag älskar att gå ut och gå nu när det är sån himla frisk luft! Men plikten kallade så jag kunde inte vara ute och gå hela dagen utan nu måste jag plöja igenom hela högen med läxor.
Imorgon börjar allvaret men inte för mig johanna och sanne, i morgon ska vi in till ljunkan, först till vila och välja kläder sen till ljunkan och fixa håret! På tisdag är det vanlig skolan men på onsdag är vi lediga igen och då ska vi gå hårmodeller så kom gärna och titta.

Igår var jag och tove hemma hos Mathilda och kollade på The haunting in connecticut sen en annan film. Inte riktigt så som vi trodde att kvällen skulle bli men det var mysigt ändå och så får vi ha lite med fartiga planer inför nästa helg.

När jag suttit lite här och letat fakta om abort ska jag åka och sola och ikväll kommer johanna och förhoppningsvis sanne och äter hamburgare och hjälper till att vara barnvakt åt bror min.


Kommentarer
Postat av: tove

hoppas planerna blir som vi hoppas! :D

2009-11-01 @ 19:21:47
URL: http://tovewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0