tik tok on the clock

Och så blev det ju så här igen, att man inte riktigt tar sig i kragen och sätter sig vid datorn på sisådär en vecka. Ja datanörd kan man ju inte kalla mig iaf. Det har varit en bra vecka. I torsdags var jag och mina två på gusto och bara myste och pluggade. Tog sprutan då med så igår var jag hemma för jag fick mig en liten släng at vaccinsjukan. Hemskt. Har fortfarande skit ont i armen men till alla sprut rädda så ska ni veta att själva sticket inte alls gjorde ont, det var over på 1,5 sekunder så man hann knappt känna nått.
Igår så var jag och min familj plus andreas barvakt åt min söta kusin sanna. Måste väl erkänna att hon sköter sig själv, tog ner mina gamla Bratz och dammade av dem lite sen såg vi inte mer av henne så fredagkvällen njöts av i soffhörnet med en fnissig mamma.
Idag vaknade jag bredvid en mysig pojkvän, alltid lika mysigt. Låg och drog oss ett tag innan det blev frukost och sen en dusch. Nu har han åkt och jag stter och letar låtar som jag ska ha på min aldelles egan idrottslektion! Den ni!
Ikväll blir det att se den efterlängtade New Moon med Sanne och antagligen olyckspojkarna om de är på benen än. Stackars pojkar men även riktigt osmarta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0