miss your soul i miss your eyes

Idag är den stora dagen här... kl elva ska jag och mina två pinglar vara på ljunkan där vi ska bli fixade i håret. Lite små nervös faktiskt eftersom att de i princip har fria händer med mitt äntligen ganska så långa hår, men men det blir nog bra det här.
Blev ändrat igår så det blev lite söndagsmys med pojkvännen min istället och det är ju inte heller helt fel.
Så i morse studase jag upp, tyvärr en timma för tidigt eftersom min klocka tydligen hade ställt om sig själv inatt?
Snart kommer Johanna då ska vi fixa lite med kläder eftersom att jag har ett stort klädproblem just nu och vet inte alls vad jag ska ha på mig....
Vid kvart över tio kommer pappa uffe och sanne och hämtar oss och då bär det iväg!


Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0