i don´t wannabe

Efter nästan en hel dag i en frisör stol så har jag äntligen fått lite förändring på mitt hår. Det blev brunt med en nyans av lite rött faktiskt, är ganska nöjd bortsett från att man ser ut som ett spöke men jag får väl stå ut.
Även dom som alla andra klagade på mina ögonbryn så dom färgade dom också och nopprade, usch tårarna bara rann men nu är jag förhoppningsvis härdad inför nästa gång!
Imorgon ska jag till skolan som vanligt och det är då bara två lektioner, svenska och desgin. Jag älskar tisdagar!
Men nu ska jag gosa ner mig i sängen och ta upp mina läxböcker och läsa lite om kost och hälsa som gör att man bara vill ut och springa och inte längre äta, ibland hatar jag det där lite för man känner sig väldigt fet när man läser om sånt. Du kan inte äta det eler det eller det (allt) för då blir man tjock för det går nämligen och lägger sig direkt på bilringarna och du kan inte äta efter det klockslaget för då lagrar du fett. Och man måste äta efter varenda måltid annars förbränner man inte tillräckligt och det blir ju då naturligtvis bilringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0