Find our lives

Ifredags hade vi en liten försenad halloween fest men den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge.
Så min lägenhet blev riktigt läskig med alla prydnader och ljus i vartenda hörn och kanter sen vi såklrt då.
    I sista sekund kom jag på att jag kunde vara en död snövit så det körde vi på. Ser ni mina fina sprickor i huden? Väldigt kreativt av mig. Cruella devil och dr mugg var på besök. Tove och Linn hade blivit nerslgna på vägen hit. Sanne som en söt djävul. Vi hade stora starka kapten filling till hjälp om något skulle gå snett. Och såklart så var ju också doktor mugg med då!

Det blev en riktigt rolig kväll så det gjorde inget om den blev lite försenad, lekledarna johanna och sanne lyckades riktigt bra med dom förutom att jag fick dricka ett shotglas olivolja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0