bad romance

Så var det det här med dålig uppdatering igen, jag måste verkligen skärpa mig!
Just nu sitter jag och pluggar in lasses härliga låttexter på hjärnan för nu är det inte långt kvar Johanna !!!
Mamma bakar för fullt och det luktar jul över hela lägenheten, har redan fått i mig ett par lussebullar och jag har riktigt julkänslor, men sen kommer jag ju på att jag har 394859856 läxor denna vecka. Jag tror faktiskt att lärarna kör lite av det så kallade alianssystemet och gaddar ihop sig att den här veckan ger vi ut alla läxor och prov så att dom får jobba arslet av sig. Väldigt elakt om ni frågar mig, om man fick en läxa lite då och då skulle ju arbetet bli mycket bättre gjort, nu blir allt bara halvbra för att man inte hinner göra det bra.

I alla fall, igår var vi bjudna till Millans partyhus som alltid är öppet och det blev en jätte bra kväll som alltid! Lagom mycket allting tycker jag. Hos henne kan det inte bli annat än perfekt ioförsig.

Snart ska jag mamma max och pojkvännen min ner till julskyltningen och kolla på tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0