7 november

I lördags hade jag och andreas varit tillsammans i sexton månader. Så det firade vi genom att åka på gymnasiemässa. Skojade bara, vi var bara där ett tag var inte nått att ha. Börjar bli riktigt trött på det här med gymnasieval. Vet ju egentligen vad jag vill bli och jag ska in på den linjen och skolan så är det bara!
Jag prövade mina klippskills på min älskade provdocka, jag blev riktigt nöjd faktiskt. Ett jack i huvet men sånt får man ju ta? Så det var inte sista gången jag klipper honom. Sen bakade vi pizza och la oss sen och skulle titta på den omtalade Paranormal Actavity. Den skulle tydligen vara jätte läskig och fått hela USA att skrika. Absolut inte, det var nog en av dom larvigaste "skräck" filmer jag sett. Usch vad uppgjort! Nej den fick inte mig att skrika. Så det blev en tidig kväll och somnade bredvid världens finaste pojkvän. Sen blev det lite slapptsöndagsmys som vanligt.

Idag var det tennis och kände egentligen inte alls för det men det var faktiskt riktigt kul idag. Jag satte varenda sörv som jag alltid brukar missa men inte den här gången. Och jag har märkt att efter varje träning luktar man tennisboll? Antingen är det jag som inbillar mig eller så luktar väl dom bollarna väldigt mycket. Luktar inte särskilt gott. Men nu ska jag återgå till mitt pluggande, har engelska prov imorgon. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0