klag

Har verkligen inget att ta på mig tills ikväll så jag gav upp efter ett tag så det får duga med ett par för stora ljusa jeans och en svart och vit randig tröja och sen ett par svarta ballerina skor som jag bara användit en gång och det var när jag slutade sexan.
Lite somrigt känns det väl ändå men men håret plattar jag till lite lätt och mastrar det nog inte eftersom det inte blir snyggt på mig, jag hatar kläder och utseende.
Nu lyssnar jag på gamla goda disney låtar och väntar på att pappa rakat sig klart så att han kan sätta sig vid mig och hjälpa mig med matten för den slänger jag snart ut genom fönstret coh eldar upp, nej mitt humör är inte på topp eftersom jag har haft mens i en vecka och tre dar jag förblöder väl snart.
Min nackspärr som jag haft i en vecka kanske har inte försvunnit än känns bara som om den förvärras, känner att det här blir ett klaginlägg men såna måste man ju få skriva ibland.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0